اموزش اسكيت برد
 

مستحقي راد بازيكن سابق تيم هاي مختلف ملي و ومربي رده هاي مختلف تيم هاي ملي خصوصا سرمربي تيم ملي بزرگسالان كشورمان را در كارنامه خود به ثبت رسانده استرئيس هيئت تنيس‌ روي‌ميز استان قم از توافق با شهرداري قم به منظور همگاني كردن و گسترش بيش از پيش اين رشته ورزشي خبر داد.

به گزارش پايگاه تخصصي پينگ پنگ كشور،محمدقاسم عموئيان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: يكي از راه‌هاي خوب براي رشد و توسعه رشته ورزشي تنيس‌ روي‌ميز و همچنين شناسايي استعدادها و بازيكنان نخبه اين رشته، همگاني كردن آن در بين عموم مردم است.

وي ادامه داد: هيئت تنيس‌ روي‌ميز استان قم فعاليت در اين زمينه را در سال قبل برنامه‌ريزي و از ابتداي سال ۱۳۹۴ با مجهز كردن پارك‌ها، بوستان‌ها و فضاي سبز واقع در نقاط پرجمعيت شهر مقدس قم به ميز تنيس‌ روي‌ميز و امكانات مورد نياز آن آغاز كرد.

رئيس هيئت تنيس‌ روي‌ميز استان قم  آموزش ورزش پينگ پنگ اضافه كرد: در ادامه تلاش براي كيفيت بخشيدن به اقدامات عملي در زمينه توسعه همگاني ورزش پينگ‌پنگ، به اتفاق رئيس گروه ورزش همگاني اداره‌كل ورزش و جوانان در جلسه‌اي با سيدرسول موسوي‌نژاديان مسئول سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قم در اين خصوص به توافق رسيديم.

عموئيان يادآور شد: در اين جلسه بر همگاني كردن اين رشته ورزشي جذاب و پرهيجان تاكيد شد و اعضاي حاضر در جلسه براي گسترش و توسعه بيش از پيش رشته پرتحرك و نشاط‌آور تنيس‌ روي‌ميز در بوستان‌هاي شهر قم به توافق رسيدند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ] [ ۰۴:۵۰:۰۳ ] [ رويا ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 293
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب